اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت، بهشت اول خیابان هشت بهشت غربی، مجتمع سروش، طبقه سوم واحد ۲۲

info@irandetectors.ir

09161000514

قبل از خرید بخوانید

دوست گرامی و مصرف کنندة عزیز از حسن انتخاب شما تشکر می کنیم.

شرکت irandetectors سالهاست که درکنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد. irandetectors یکی از بزرگترین شرکتهای خاورمیانه در زمینة صادرات، واردات و تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد. این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود می تواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ای راکه به سیستم کاری خود مرتبط می باشد را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرتاسر جهان تهیه کند. که ارائه سیستمهای فلزیاب یکی از این شاخه ها می باشد. این شرکت به سبب داشتن متخصصین مجرب و کارآزموده میتواند کارکرد این سیستمها را به طور حرفه ای با چند زبان مختلف آموزش دهد.
قیمت مناسب، سیستم اورجینال و اصل، بیان خصوصیات و عمق کاوش واقعی دستگاهها، تنوع محصولات بسته به نیاز مصرف کننده تحویل فوری،گارانتی اصلی، خدمات پس از فروش و آموزش رایگان irandetectors را دراوج قدرت قرار داده است.

خریداران عزیز
مشترک گرامی تمامی این مشخصات و عمق های حقیقی ذکرشده دراین سایت تست شده جهت این شرکت درخاکهای مختلف می باشد مابین حداقل و حداکثرها را درنظرگرفته ایم و نهایت عمق برای هردستگاه ذکر شده بسته به ابعاد فلز می باشد که مقطع مشخص شده فلزی به ابعاد 50×50 سانتی متر می باشد. شرکت irandetectors توجهی به عمق های ذکرشده توسط شرکتها درسایتهایشان ندارد زیرا ما نمی دانیم این شرکت ها آیا عمق نفوذ را ذکر کرده اند و یا عمق شناسایی هدف را نمی دانیم این تستها درچه خاکی صورت گرفته و این عمق ها را برای چه ابعاد فلز بیان کرده اند و هرخاک به دلیل داشتن مواد معدنی مختلف می تواند عمق دستگاه ها را تغییرداده و کم و یا زیادکند. بنابراین شاید عمق های ذکرشده دراین کاتولوگ از عمق های ذکرشده توسط کارخانه هاکمتر باشد و این عمقها عمق های تست شده درخاک ایران می باشد و مورد تایید irandetectors است.
دوست گرامی
محصولاتی که در این سایت به شما ارائه شده است سرجمعی از تولیدات شرکتهای مختلف می باشد بار دیگر به شما تاکید می کنیم جهت انتخاب سیستم مناسب همیشه عملکردآن را درنظر داشته باشید نه ظاهرآن را. کمپانی irandetectors توانست با دریافت 2 مدرک بین المللی از جمله ISO9001 در مدیریت کیفیت و CE استاندارد اروپا خود را به عنوان تنها شرکت تولید کننده درسطح جهان از نظرکیفیت تولید و تنها شرکت تولید کننده فلزیاب دنیا درکسب این مدارک مهم و معتبر معرفی کند.
تماس با مشاورین ما:
مصرف کنند گرامی بهتر است قبل از خرید هر گونه سیستم های فلزیاب و طلایاب جهت جواب دهی بهتر و صرف هزینه مطلوب و انتخاب دستگاه مورد نیاز شما ابتدا با متخصصین ما تماس حاصل فرمائید تا بتوانید سیستمی با جوابدهی در منتطقه دلخواه خود خریداری کنید.
جهت تماس می توانید در منوی نمایندگی ها با متخصصین ما در زمینه خرید و مشاوره تماس حاصل فرمائید
جهت هرگونه مشاوره آماده خدمات می باشد ساعات تماس هر روزه 9 صبح تا 9شب در خدمت شما.